Kitty Maroon


Tidsfördriv
januari 6, 2008, 9:55 f m
Filed under: Allt och inget, Livet som Madde

Jag har tråkigt och försöker få tiden att gå lite så… here we go, true or false;

SKYTTEN 23 november-21 december

Latinskt namn: Sagittarius
Styrande planet: Jupiter –
Färger: Mörkblått och purpur – Sant
Element: Eld – Sant

Positiva egenskaper:
* Öppen, vänlig och trevlig som sällskap – Sant, jag försöker i alla fall.
* Ovanligt ärlig oftast hederlig och rättfram – Falskt. -Så- ärlig är jag inte.
* Flexibel och frihetsälskande, ger även frihet tillbaka – Sant.
* Sällan elak med flit och inte heller speciellt svartsjuk – Falskt.
* Idealist och dessutom den födde optimisten – Till och från.
* Älskar att resa och trivs bra utomhus i naturen – Sant.
* Intellektuell och filosofisk – Sant.

Negativa egenskaper:
* Taktlös och ombytlig – Njae.
* Vårdslös och klumpig – Sant.
* Lite för godtrogen och optimistisk – Sant.
* Kan ofta ta för lätt på flirt och otrohet – Falskt.
* Flackar runt och är ofta oansvarig – Falskt.
* Glömsk – Sant.
* Har gärna huvudet uppe bland molnen och låter tänkande och filosoferande gå före mer praktiska och jordbundna uppgifter – Väldigt sant.
 


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

10/5 – inte så pjåkigt resultat. Astrologi kanske är mer rättvisande än vad man många gånger vill erkänna.

Snyggt nytt bloggtema förresten. Antar att du målat sidhuvudbilden själv? Super 🙂

Kommentar av Milla

Mina horoskop brukar stämma till 75% kanske 🙂

Tackar! Tyvärr är det ju inte jag som målat bilden, men den är asgrym! Du måste se originalet någon gång 🙂

Kommentar av centimeter




Lämna en kommentar