Kitty Maroon


En liten centimeter av en stor värld…
oktober 16, 2007, 8:42 e m
Filed under: Livet som Madde

Hälsar er välkomna till min blogg.
Här kommer jag skriva mina tankar om livet och allt som hör därtill.
Eventuellt att jag då och då slänger in lite konst som jag gör. Men det finns det redan en blogg för här; http://mlundqvist.wordpress.com/

Denna lilla introduktion får vara allt för den här gången.
Take care!

pic-034.JPG


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Vilken underbar rubrik! Bara den gör att jag inte kan motstå att lägga in dig bland mina favoriter.
Och du, jag sympatiserar verkligen med alla dessa försök att skapa en ny blogg. Vet hur svårt det är!!

Kommentar av Milla

Hejsan Madde !

Du är jätteduktig med att fota,skriva osv .

Jag kommer forsätta med att läsa din bloggsida .

Ha det nu så bra ,och lycka till .

Kram från Maj-Lis

Kommentar av Maj-Lis

Milla:
Rubriken känns rätt, den är djup men ändå rätt 🙂 haha.
Bloggar du fortfarande? Jag har tappat bort din sida :/

Maj-Lis:
Tack så mycket! 🙂
Hoppas att du ska tycka om min blogg!

Ha det bra du med.
Kram från M

Kommentar av centimeter




Lämna en kommentar